ngoceh nang warkop

Dino iki dino minggu, Tangi turu ndelok hape, onok rong sms nak inboxku, sijie teko pai seng isie "bos reneo bos nak cafe", tak bales " cafe cak mardia?", seng ke 2 teko dina gebetan seng paleng semangat nyideki aku, maklum wong ganteng, isie " hai suta, ada acara gak hari ini?", berhubung aku iki nganut azas konco lebih penting daripada gebetan, aku milih nyamperi pai ae, gak sumbung nek gebetan ngunu gampang didoleki, tapi nek konco angel.

pas totok warkope cak mardi.

"cak mardi" pai nyeluk bartender e.

"yoi boy whats up boy" jawabe cak mardi gawe bahasa inggris.

"biasae cak, bos teko iki"

"yoi boy wait a menit boy"

tapi cak mardi iki lumayan bahasa inggrise, soale bien tau pacaran ambek TKW seng teko inggris jarene, tak takon ah daripada penasaran.

"cak, sampean kok iso bahasa inggris?" takonku.

"ceritoe dowo boy" cak mardi njawab ambek ngudek kopi.

"ah mosok cak, dowo endi ambek dalane nak belanda?"

"yo gak ero lah boy, gurung tau ngukur, mene tak takokno tonggo kosku seng duwe pacar TKW nak belanda boy, tenang, lapo takon2 seh? Oleh PR ta? " jawabe cak mardi isok ae, PR ndiasmu cak batinku.

"ayo kok cak ceritanono" aku mekso.

"ngene loh boy, pada suatu hari"

"jancuk, atek pada suatu hari barang koyok guruku sejarah ae nek cerito angling dharmo, langsung ae cak" aku mbengok.

"oh to the point a boy? Oke boy, bien iku ngene loh boy, aku bien duwe pacar, pacarku ayu mirip tamara ngunu, kiro2 tamara saiki nak endi yo?" cak mardi mblendrang.

"leh kok jebus tamara cak? -____- oalah cak cak, kudu gulung2 ae aku ngomong ambek sampean iki, gak jelas belas, wes g usah cerito"
aku mangkel.


"yo yo boy, utekmu gak lepel ambek utekq, adoh" cletuke cak mardi ambek melet2.

jancuk embuh wes, ngomong mbek wong gendeng susah, daripada aku tambah mangkel akhire aku meneng cep, ambek nyruput kopi seng mari di gawekno wong gendeng iku maeng.

gak suwe, tom ambek bam teko.

"wah wes gak payu wes warungku, DSD ngelumpuk kabeh" cak mardi sambatan.

"oalah cak tak tuku loh harga diri sampean nek cerewet ae" tom nyaut.

"gak payu tom harga dirie cak mardi iku" bam nyaut pisan.

"tembaken ae ambek bedil2anmu tom" pai nyaut pisan.

"hahaha. ." "hahaha" arek guyu kabeh krungu omongane pai.

cak mardi langsung meneng, gak onok abane blas, mumpung arek2 ngelumpuk, aku ngadakno rapat mendadak.

" berhitung " aku mbengok.

"satu" ,"dua", "tiga", arek2 njawab.

"lengkap geng DSD ? "

"lengkap bos" arek2 kompak jawabe.

"ngene rek, mene kan kene mlebu sekolah, yopo nek mbolos ae?"

"mbolos nakndi bos?" bam takon.

"kan nak jatim expo onok pameran rek, biasae SPGne ayu2 rek"

"budal bos pumpung aku pengen ndelok pupu mulus2" jarene tom.

"budal tok bos" arek2 setuju kabeh.

"yowes, deal yo deal, sidang ditotop, tok tok tok " suarae palu seng tak totok.

"hayo boy tak kandakno bundamu kabeh loh kate mbolos" moro2 cak mardi nyaut.

"kandakno cak nek wani, lak bedilku iki berbicara" tom metenteng.

jambret tom mekitik, bedil berbicara jare, wong bedil isi banyu ae gaya.

"guyon boy, gak oleh emosi" cak mardi puret.

"yowes mene langsung menuju TKP yo jam 7 rek".

nah berhubung seng nulis wes ngantok ceritoe bersambung teko kene sek hahahaha

Comments

  1. gayamu nganut azas konco lebih penting daripada gebetan, emang due gebetan? yo wes tak tunggu kelanjutane. cak mardi kok pacaran karo bule, emange bulene mripate algi loro po? hahaha

    ReplyDelete
  2. Kenapa komentarnya gagal terus ya?
    walah, mas untung saya sedikit mengerti bahasa jawa.
    jangan lah jadi playboy, nanti malah jadi anak pitik yang takluk sama seorang perempuan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gagal gimana ???

      hahahahha kok jadi anak pitik yang takluk sama perempuan ??

      Delete

Post a Comment